I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 5 mars 2011

Träningsvärk from hell!

Jodå här stressade man ner till gymmet, genomsvettig innan jag hade träffat PT för all stress och jag var sen som satan  givetvis ute i god  tid!
Men uppvärmning på det så hade jag en puls på 130 eller nåt och svetten pärlade så elegant nerför näsan.... hmmm
Vi gick igenom övningarna en och en, jag mitt dumma nöt hade ju såklart sagt till honom att "jag är lat och behöver en spark i röven" Sen kan vilken idiot som helst räkna ut vad han gjorde heeeela träningspasset. Han sparkade konstant kan man säga.
När vi körde magövningar och jag hade gjort mina 12 repitioner så undrade han om det var tungt? Tjurig som jag är så tog det emot lite att medge att jag höll på att dö, så jag muttrade väl lite om "tja sådär, liten aning tungt kanske?" Ok sa han o sänkte två steg då gör du 12 till på den här vikten då .........Sen dog jag lilla döden när jag gjorde de sista 12, knallröd i fejset och svetten lackade (man är så otroligt snygg på gymmet) Sen fick jag gå hem *Tack o lov*
Dagen efter trodde jag att jag höll på att dö när jag skulle ur sängen och letade förtvivlat efter en knapp någonstans på sängen som gjorde att den reste sig rakt upp, ända tills jag kom på att den modellen av säng inte fanns i vår budget.
Shit påmfritt vad ont jag hade tamejfan överallt, armar bröstmuskler, ryggmuskler benen och för att inte tala om ändan!
På söndag ska jag  träna själv och sen ska vi träffas i nästa vecka någon dag. Can't wait eller nåt ...........
Fast just nu har jag bara en önskan och det är att träningsvärken ska släppa helst idag Tack!!

3 kommentarer:

conny sa...

Hahaha! Så kan det vara om man säger att man behöver en spark i röven. Men nu blir du som en elitidrottskvinna innan rövsparkaren är klar med dig.

Madelene sa...

Hahahaha Jag har håller med ovan talare! Men fasiken vad duktig du är! Och nog komer du ha minst lika ont idag, det tror jag det! Men visst är det vel en skön smärta... Tänk bara vilken fin ända du skall få sen! ;D

MISS FURIE sa...

Du är superduktig!!!!