I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 15 mars 2011

Jag lever

Slangar högt och lågt, jag tror det är mer grejer på en plog. EDA-pumpar, dropp o huuuu den så äckliga katetern.
EDA är en slags smärtlindring som sätts in i en slang i ryggen för den som inte vet det. Jäkligt effektiv när den funkar och ja den funkar till 90 %  hos mig. Lite spill får man kanske räkna med? Ett ben är rysligt bedövat, tack o lov kan jag röra på det och vara uppe lite.
Nu ska jag försöka manövrera mig o alla slangar till toan för en riktigt katta-tvätt så kanske jag blir piggare.

Pööösss på er och tack för omtankarna :-)

2 kommentarer:

Cici sa...

Skönt att höra att du är på benen igen, i alla fall lite grann. Fortsätt att krya på dig nu!

Gafflan sa...

Skönt att höra att du är uppe och försöker röra på dig. Bra :DD EDA har jag haft när jag fött barn och det funkade ganska bra.
Krya på dig allt du kan.
Kramar till dig.