I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 16 mars 2011

men fy för den lede

Man skulle kunna tro att jag blivit smittad av  henne här jag kan meddela att det är INTE nåt kul när magen drar igång. De senaste timmarna har jag tillbringat med få korta uppehåll på toan dock inte ett så facilt toa som Monas. :-)
Nog skitpratat.!
Sen fick jag ett besked eller två egentligen det ena blev jag glad över och det andra var jag sådär road av.
Det första är att jag kan åka hem när jag vill, bara alla sladdar är borta. Det andra var att det tar 3-4 veckor innan jag får svar på px som de tog på borttagna delar...... Det är lång väntetid det....
Nu ska jag besöka sjukhusets facila inrättning igen

3 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Men käre tid! God bedring, ocraptersh så krysser jeg fingre og tær för ett bra resultat!

Osloskånskan sa...

...ja. Och där kom kontrollordet mitt i! Kram!

Cici sa...

Det är påfrestande med all väntetid inom vården, men så länge du inte har fått ett för dig negativt besked finns ju alltid hoppet kvar att allt är ok. fortsätt att krya på dig!