I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 3 juli 2010

Snart, snart

Nu börjar den stora nedräkningen, bara fem arbetsdagar kvar till semestern *hurra*

Idag kommer sonen, min älskling och oj vilka överraskningar som väntar unge herrn. Saker som rensa hängrännor, rensa rabatter, hyra en jordfräs och så gräsmatta med mamma :-)
Gud så lycklig han ska bli ......

men vill man ha pengar får man jobba för det i den här familjen :-)

Nu är det cityfestival i stan och den förärades med ett besök av mig o sambon igår kväll, vi lyckades t o m åka buss dit o hem ( DET är inte illa med tanke på att det lokala bussbolaget har bestämt att vi som bor här på vischan inte får vara i stan på helgerna dvs. det går buss in till stan men inte hem igen)
Vi käkade tapas på en restaurang o drack lite vin sen gick vi en sväng i folkvimlet och tryckte in oss på kvällens spelning av partybandet Hof maestro (stavning?)
Det var fullt ös på det bandet kan jag meddela, jisses vilket tryck!!
http://www.youtube.com/watch?v=HWM7FU7dE0k&feature=PlayList&p=E05B7E54E55C1A4D&playnext_from=PL&index=0&playnext=1


Idag blir väldigt lugnt tills jag ska hämta sonen i värsta hettan vid tåget. Ikväll ska det bli lite mamma&sonmys på stan :-)
Ha en trevlig helg alla och njut av värmen o solen ......

Inga kommentarer: