I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 21 juli 2010

Bio

Blev det ikväll med son o sambo och icke att förglömma en skön hojrunda för mig i förmiddags.

Ärligt talat har jag inte kört en meter sen sambon krockade, sambon har tjatat hål i huvvet på mig om att jag ska köra men icke....
jag har haft nån sån där obehagskänsla i mig var gång jag har tänkt mig ut på hojen. Löjligt? Jadå skitlöjligt men jag har inte kunnat släppa den.
Jag har skyllt på än det ena o än det andra för att slippa köra men idag tog jag fan i hornen o gav mig iväg själv (till sonens besvikelse) och jisses amalia så skönt det var!
Ett bevis på hur nojig jag kan vara ibland ...........

Kvällen har vi tillbringat på bio och sett Knight & Day en lagom rolig, spännande film a´la Bond, Mr & Mrs Smith etc .....
Sonen garvade sig igenom filmen iaf :)

Inga kommentarer: