I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 12 juli 2010

Sommaren är här ...

Det har den varit ett tag iofs men semestern är här!
Jag är ledig i fyra veckor *hurra* Sonen här hemma hos mamsen *ännu mer hurra*
Solen skiner och varmt som hell är det men det står jag ut med.
Hellre värme än regn.

Mest synd är det om vovven som är nyopererad i ögat och har sträng koppelvila och vi är tillsagda att enbart ha honom i skugga och inget drag i ögat annars kan ögonlocket gå sönder.
Det där sista med att inte ha honom i drag .......huuuuuu inte lätt det, när alla fläktar står på här inne för a tt vi ska få någon svalka. Men nu har jag klarat honom en vecka så då borde väl ögonlocket ha läkt såpass att det borde vara mindre risk nu?

Sonen cyklade till en kompis o sen skulle de ge sig iväg o bada, vilket kan behövas i den här värmen. Jag bearbetar mannen för att få en pool här hemma så vi kan svalka oss lite, annars får det bli vassen i sjön .......

1 kommentar:

Cici sa...

Du hörs må bra med semester och värme och jag hoppas att vovven snart är återställd, men hur står det till med den där mc-föraren?