I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 4 juli 2010

Nu är sonen hemma hos mamma

I hela tre veckor ska jag få rå om min telning :-)
Fast jag misstänker starkt att jag lär få dela honom med en del kompisar o datorn.

Denna helgen har det varit cityfestival i stan och idag var han o jag nere en sväng när nästan alla stånd var på väg att packas ihop, men jag fick honom lite ekiperad med nya skor och ny tröja iaf innan tålamodet tröt för honom.
En liten fika hann vi med också. Höjden av lycka att få sitta och fika med sonen på stan? :-)

2 kommentarer:

Cici sa...

Jag förstår att du är glad och lycklig nu. Hoppas att ni får en fin tid!

Gafflan sa...

Så gött att få rå om varandra under tre veckor. Att du får dela med kompisar o dator det får du nog stå ut med ;D
Kramar.