I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 1 juni 2010

Just nu

Är jag aningens irriterad, bara aningens irriterad.
Ortopedoperation ringde för nån timme sen och meddelade att sambons operation inte kommer att ske förrän nästa vecka?!?
Han har ett komplicerat underarms och handledsbrott så det funkar inte med vilken kirurg som helst utan det måste vara handkirurgen som ska fixa ihop det.
Men jisses då är det verkligen akutoperation om det dröjer 1.5 vecka?? När människan har så jävla ont att han inte sover om nätterna mer än nån timme i taget? Han behöver dessutom sin handled när han spelar gitarr så det vore ju liiiite tacksamt om operationen kom snarast möjligt så han inte riskerar att allt får brytas upp igen för att få dit alla plattor!

Jag håller på för fullt och luska efter ett telefonnummer så att jag kan ringa och skrika lite på ortopedoperation i morgon så han kan få en operation lite snabbare förhoppningsvis.

1 kommentar:

Gafflan sa...

Är inte akut det samma som NU, GENAST, PÅ STUBINEN?! Stackarn och ha så in i glödheta ont!!! Hoppas du hittar någon som kan ösa på så att operationen blir gjord.
Kram