I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 2 juni 2010

Igår påbörjade vi

Lite träning för sambon. Jag kan inte ha semester ända till operation om jag inte lyckas få den tidigare.
Duscha fixar han absolut inte själv .......än.
klä sig har han lyckats med om än med lite halvdant resultat. Men det får duga så länge :-)
maten får vi fixa så han kan dela med gaffel eller så blir det till att äta på djup tallrik :-) Sen gäller det att se till att allting är öppnat eller delvis öppnat, burkar får inte ha skruvlock då är han såld .....
Men han måste klara sig själv under dan då jag börjar jobba på fredag hade jag tänkt.

I eftermiddag kommer första prövningen för sambon då jag måste åka till veterinären med vovven som ska kolla sitt öga. Jag får hålla tummarna för att försäkringen täcker hans öga så att vi kan ta bort "pluppen" som sitter ivägen för honom när han ska klia sig.

Inga kommentarer: