I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 22 juni 2010

Vad gulliga ni är

som kommer med uppmuntrande kommentarer :-)

Jag har haft dåligt med tid för bloggeri den senaste tiden med tanke på brutna armar o sjuka hundar.
Just nu känner jag mig bara trött, trött, trött trots att solen skiner på mig.
Det ska bli skönt med semester om tvåochenhalvvecka......
Jag tippar på att jag kommer att landa i en solstol och sova den första veckan :-/

Det är ju inte bara brutna armar o sjuka hundar som ska tas om hand, det är trädgården och huset och tvätten och matlagningen och städningen och och och och ...........ja ni vet själva.

Sen är man numera chaufför på deltid då sambon måste skjutsas än hit o dit.

Liiite mycket är det just nu som sagt. Fast i övermorgon är det slut på jobbveckan och sen är det midsommar o min älskade son kommer hit. Han som jag hade tänkt att uttnyttja för att ställa in parabolen ordentligt... han ringde i dag o meddelade att han hoppade på kryckor för andra gången på en månad *suck* Han hade lyckats fixa sig (ännu) en kraftig stukning/vrickning och fick kryckor av läkaren med order att ta det lugnt så nu var grabben bekymrad för tågresan upp .....
Är det inte det ena så är det andra som flickan sa.....

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Inte undra på att du ser fram emot semester...
Chans till ordentlig vila och bara slappa är vad som behövs.
Kramar.

Cici sa...

Det har inte varit riktigt din bästa tid nu på sistone, helt klart. Skönt att du har semestern framför dig då så att du kan pusta ut lite, och förhoppningsvis blir sjuklingarna friskare framöver.