I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 6 juni 2010

AC/DC


Var det i Stockholm i torsdags, på begäran av sambon ordnades det "barnvakt" åt honom och sen sålde vi hans biljett till en kompis som jag drog iväg med.


Jag säger bara det .... Jisses så bra det var!! Joe Bonamassa var bra men detta! Jag finner liksom inga ord, det var bara att låta sig slukas upp av musiken och njuuta. Både jag o kompisen flinade lika brett när vi gick ut därifrån nynnandes på Those who about to rock, we salute you!


Sen kan jag ju bara säga så här..... Om jag ska på fler konserter mitt i veckan, påminn mig för sjutton om att jag ska ta semester dan efter! För aldrig har jag varit så trött nångång (jo det har jag säkert men det har jag förträngt för ögonblicket) eller haft så ont i min stackars kropp nångång. Idag är det söndag och jag har fortfarande inte hämtat mig riktigt. ....

En bild från konserten bjuder jag på .......


Inga kommentarer: