I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

torsdag 1 september 2011

Stillestånd

Just nu är det lite stillestånd då Felia fortfarande inte fått ordning på nätet. Rätt som det funkar så lägger det ner so to speak...
Dagens status är mörbultad! Igår var det dags för blodomloppet här i stan. Dagen började bra med strålande solsken och lagom varmt. När jag ilade hem för att slänga lite mat i magen och byta om var det svart på himlen.
Lagom till tio minuter innan start så började det..... Det öste ner!  Sen fortsatte det att ösa ner för att lagom sluta sådär 1 km innan mål.
Man får vara glad för det lilla som flickan sa, det regnade iaf inte när vi skulle ha picknick och vi lyckades hitta både bord o bänk som var ledigt. Fast kallt var det så det var en snabb picknick med mina lagkompisar.
Fy fan vad grymma vi var som sprang i hällande ösregn trots lite småskavanker och skador här o där.

Återkommer om/när Felia får ordning på nätet.

Inga kommentarer: