I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 13 september 2011

Kulturnatt i antågande

Denna helgen blir det kulturnatt i stan, fullt party med kultur o uppvisningar från förmiddagen till tolv på natten. Kul men jobbigt iaf för oss som jobbar med det.
Jag jobbar såklart fast bara till sex på kvällen sen ska sambon o jag gå ut på stan o kolla in all kultur och alla uppträdanden som finns på stan.
Annars är hela veckan fulltecknad med diverse uppdrag som tandläkare och käkkirurgen, massage och lite annat tjafs. Massagen är nog det bästa denna veckan tror jag :-)
Just nu ligger Katja över oss, för det var väl Katja hon hette stormen som skulle hitåt?
Ja jag vet jag har namndyslexi.... kan aldrig komma ihåg namn.
För en stund sen lät det som om taket lättade

2 kommentarer:

Cici sa...

Kulturnätter är tydligen i ropet söderöver. Jaghar just kommenterat på bloggen After work, där Ingabritt skriver om Kulturnatt i Uppsala. Hoppas att vädret blir bättre än det är för närvarande, så att ni får många besökare.

Paula sa...

Hejsan, svejsan! Tittar in för att säga att du har något att hämta inne hos mej! :)

KRAM!