I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 7 september 2011

tråååk

Idag är en tråkdag, tror jag.
Jag har en period där allt är trååååk, igår letade jag igenom hela kroppen efter nån sjukdom som gjorde att jag kunde få lov att stanna hemma från jobbet och gräva ner mig i soffan ett par dagar.
Idag känns det likadant .....
Har jag ont i magen? Nähä
Mår jag lite dåligt/skunkigt? Feber? Nähä...
Fast om jag känner efter har jag ont i benet och i höften (fast det har jag nästan alltid) och om jag känner efter riktigt ordentligt så gör det nog väldigt ont .......tror jag? Äh jag får väl erkänna att det inte gör mer ont än vanligt.
Det är nog bara att inse att jag får ta mig till jobbet som vanligt.

Sen får jag hoppas på att dagen blir någotsånär dräglig, enda fördelen idag är att jag har en tidig dag och kan åka hem redan klockan tre.... *jippie*

2 kommentarer:

Paula sa...

Vissa dagar är bara sååååå blähhh!
Då kan det t.o.m. kännas skönt när dagen är slut och man får sova.
Sluta kl.3 är ju iaf en liten ljusglimt! :)
Hoppas det blir en bra dag(trots allt)!
Kram!

Cici sa...

Lite höstdepressioner på gång? du får låtsas att du har en hund som absolut måste ut i skogen och motioneras. Ta med dig kameran och upptäck allt fint i det lilla.

Önskar dig en dräglig dag!