I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 13 juli 2011

Springa för livet?

Det känns som om jag har gjort det ikväll ......
4 km intervall i spårets backigaste del. Jag sprang alltså inte hela spåret utan tog de värsta backarna fram o tillbaks ett antal gånger. Sen"lugn" jogging hem tillsammans med sambon.

Fast just nu känns motion som ett kämpigt ämne, antingen har jag cementklumpar på fötterna eller så tappar jag andan och svettas som en gnu på gymmet. Inget känns riktigt kul längre fast det blir kanske bättre när jag får mer tid på semestern? och kan springa olika banor o testa något helt annat på gymmet?
Nu är det dags för duschen o sen sängen,
Nedräkning el Grande är på g ...........tre arbetspass innan semestern på måndag. FYRA veckor ledigt OOHHH YEAH!!!

Inga kommentarer: