I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

torsdag 7 juli 2011

Om hur fan jag ska lista ut hur man mobilbloggar

Jag har testat att mobilblogga och det är helt ok..........men här kommer det, Hur fan får jag in en bild i inlägget?  Det är nästan pinsamt, jag menar jag är inte dum i huvudet utan rent av lite teknisk ibland, det är nästan så jag impar på sambon för att jag är så teknisk.
Jag  gör precis som det står men icke sa nicke, det funkar tamigfan inte hur jag än gör ..........jävla skitapparat!!!

2 kommentarer:

Cici sa...

Nu har jag inte en mobil av det avancerade slaget, min är mest till för att ringa i, och möjligen SMS:a. Alltså är jag helt oduglig i detta sammanhang, men i regel brukar det vara maskinisten det hänger på och inte apparaten. Varför inte rådfråga sonen, jag är övertygad om att han vet hur man ska göra.

I min värld sa...

Kan väl aldrig tro att det är maskinisten det hänger på? :-) Men jag lär nog få fråga sonen så får vi se om han kan lösa det.....blogga kan jag men var gång jag bifogar en bild så krånglar det ....skitapparat.....