I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 23 juli 2011

Norge

Världshändelser är inget jag skriver om i vanliga fall men idag var jag tvungen att skriva ett par rader om katastrofen i Norge.
Att vi inte längre kan gå säkra i vårt fina norden gör mig smått rädd.
Att alla dessa föräldrar, barn, syskon och släktingar har mist någon som stått dem nära gör mig sorgsen o bedrövad.
Det är sånt här som gör en rädd för man kan aldrig skydda sig mot såna här saker.
Nog om detta.

Vår försäljningsrenovering pågår fortfarande och jag ser med fasa hur rörigt här är ......fortfarande och släkten kommer i morgon. Petitesser i det stora hela men likafullt jobbigt.
Bilder kommer senare

1 kommentar:

Cici sa...

Trots allt, livet måste gå vidare om inte annat för att visa de som försöker att skrämma oss att vi inte låter oss skrämmas.