I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 1 december 2010

Äntligen!!

Idag har jag varit hos en kompis som meckade loss alla agraffer på mig, för de som inte vet så är det klamrar i metall man häftar ihop såren med. Skönt var det att bli av med dom, förresten var det inte konstigt att det tog emot på vänstersidan för där hade dom lyckats häfta ihop mycket mer hud än vad som var nödvändigt. Nu förstår jag varför det kändes knöligt när jag skulle ligga på den sidan :-)
På måndag tänker jag bryta sjukskrivningen och börja jobba, sen ångrade jag mig grymt när jag tittade i schemat .....det är min femdagarsvecka = tyngsta veckan på hela schemat. Fast det är försent att ångra sig egentligen jag har redan sagt till på jobbet att jag kommer på måndag, äääh det går nog bra ändå ska ni se :-)

Inga kommentarer: