I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 6 december 2010

Äntligen fick jag ihop det

Här koktes kola och rullades marsipankulor som doppas i choklad, ja det rullades o koktes för glatta livet här igår kväll.
Så nu har vi lite julgodis i frysen, då fattas bara Jansson då?

Idag börjar jobbet igen efter tre veckor hemma, det känns konstigt värre och det roliga är att jag får jobbångest varenda gång jag ska tillbaks till jobbet även om jag trivs jättebra osv...
Men jobbångesten infinner sig direkt sen gruvar jag mig de sista lediga dagarna och kan inte riktigt njuta av att vara ledig.
Men går jag hemma så tycker jag det är urtråkigt ända tills jobbdagen börjar närma sig då kommer ångesten som ett brev på posten......Hur var det nu? Gräset är alltid eller var det aldrig  grönare på andra sidan staketet *S*

Just nu gruvar jag mig mest för samtalet med min chef *pust*
Bara att hålla tummarna för att jag inte ska ut :-/

Duschen nästa

4 kommentarer:

conny sa...

Ju längre man är hemma, desto svårare blir det att gå tillbaka till jobbet.

Madelene sa...

Jag har smma ångest, fast tvärtom. Kanske blir sysslo-lös inom kort..

Cici sa...

Tur i alla fall att du trivs på jobbet när du väl kommer dit. Har du funderat på vad det är som gör att du gruvar dig, det kanske är någon liten detalj som går att åtgärda.

bokhyllan sa...

Julgodis, så himlans gott! Har inte börjat med det ännu.

Håller mina tummar inför dit samtal med bossen. =)

Kram.