I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 25 december 2010

jodå det blev jul ändå

trots att julstämningen blev aningen avslagen för min del, sonen kunde inte ta sig upp tåget var hur många timmar försenat som helst och sj kunde inte lova att det skulle komma alls. Så sonen tog det säkra före det osäkra och stannade hos pappa.
Resten av släkten dök upp iaf och julafton blev det, julklappar fick vi och mat likaså ........
Nu ska jag hålla lite mer jullov innan det är dags för jobb på måndag och förhoppningsvis kommer sonen då om tågen och sj kan hålla tiderna
God jul till alla

1 kommentar:

Cici sa...

Då får du en förlängd julafton om sonen kommer upp senare. Det är nog många som har fått göra snabba omplaneringar av julhelgens resande. Vädret är det ingen som rår över.