I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 4 december 2010

Nu får jag snart skärpa till mig

Inte blev det jansson igår heller eller något godis, det blev en lång trevlig stund på Ikea och massor av prat.

Idag blir det Stockholm och en julkonsert i Gustav Vasa kyrka med Janne Schaffer och Björn J:son Lindh, om jag tänker efter  lite kan det nog bli nån fika på köpet också :-)

Fick för mig att logga in på min jobbmail och där låg ett mail från chefen som vill ha ett samtal med mig på måndag när jag börjar jobba *nervös* Än så länge har jag ju bara en provanställning på nya jobbet så håll tummarna att jag inte åker med ändan före ut ...........*börjar bita på naglarna här*

5 kommentarer:

conny sa...

Ja det kan gå åt endera hållet. Sällan nåt mitt emellan. Man brukar känna om man gjort ett bra jobb, och det har du väl!?

I min värld sa...

Conny: Jo det hoppas jag ju att jag har gjort, jag tycker väl att jag har nog samma uppfattning om jobbet som de andra som jobbar och vi gör lika mycket osv... Men det brukar ju vara så att åsikter finns det gott om ungefär lika många som personer och vem som har vilka åsikter är inte lätt att veta alltid

conny sa...

Försökte ladda ner Live Traffic Feed. Jag följde instruktionerna, men inte fan funkade det! DEt är alltid nåt krångel, när man ska göra nåt på datorn. Hur gjorde du?

I min värld sa...

Du måste logga ur bloggen så fort du har klickat på nedladdningen.
Sen var det bara att följa instruktionerna och att jag inte ville lägga upp foto som dom ville att jag skulle men det funkade ändå :-) Men förstod jag det hela rätt var du tvungen att vara utloggad från bloggen för att sedan logga in för att kunna lägga in Live Traffic på rätt plats
Hoppas du förstod .-)

conny sa...

Funkar inte, jag lägger ut frågan på min blogg så får vi se.