I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 10 december 2010

En veckas jobb

har jag snart klarat av, första jobbveckan sen operationen. Det har gått över förväntan faktiskt att kombinera mat och jobb.
Man ska ju äta väldigt ofta och länge (minst 20 min ska varje måltid ta) och det är ju lite till "hinders" ibland när man står i en reception. Men som sagt det har funkat med lite trix o knix.
Idag blir det julbord och studiebesök på jobbet, julbordet är väl lite waste of time för min del men en del kan jag nog stoppa i mig :-) Studiebesöket ska bli kul, vi ska till Vallby friluftsmuseum och titta på jul för djuren och få lite föredrag om verksamheten. Skam till sägandes måste jag nog erkänna att jag sen jag flyttade hit har varit där en gång och då bara en snabbis på typ en halvtimme sen har det på nåt sätt fallit i glömska.
Men nu ska jag dit och det ska bli rätt roligt att få gå där och strosa runt lite .-)

I helgen måste jag ta itu med ett dåligt samvete, inte en enda julklapp har jag köpt och nu får jag nog ta igen det lite i helgen känns det som för att hinna med innan jul.
Fast jag får väl erkänna att det tar emot, ungarna vill bara ha pengar eller presentkort, svärmor har jag funderingar på en konsertbiljett av nåt slag.
Sambon? vete fan ärligt talat, det enda han vill ha är verktyg o sånt krafs som jag inte begriper mig på.... Hur tråkigt som helst :-)

2 kommentarer:

Madelene sa...

Vallby friluftsmuseeum? =D Bor du i västerås? Jag har bott på den sidan stan hela mitt liv, typ. (=

I min värld sa...

Japp Det står i min profil också :-)