I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 4 maj 2012

Väntans tider

Idag skulle jag få gå hem på permis men ack så det sket sig i starten. Istället får jag vänta på röntgen igen för de är rädda att allt jag sätter i mig åker ut i min vackra påse o då måste vi göra en till op. Så nu åkte jag omkull igen i en djup dal just nu är jag så besviken o frustrerad att jag skulle kunna gömma mig för gott BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Paula sa...

Usch, så jobbigt du har det just nu, din stackare. Hoppas att det blir bra snart igen!
Styrkekram!

Cici sa...

Jag kan tänka mig att det blir trist att ligga i en sjukhussäng så där, men du får väl försöka se det på lång sikt och ha tålamod. Bättre några dagar extra på sjukan och få vara frisk sen när du äntligen skrivs ut.

Se till att sambon kommer och roar dig med böcker, korsord, sudoku och kanske lite gitarrsolon.

Var rädd om dig och krya på dig!