I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 2 maj 2012

Och på tredje dagen ramlade hon

Jodå jag är fortfarande inspärrad på sjukan. Lite funderingar på varför detta har hänt har jag ju haft. En känd biverkning vid snabb viktnedgång är ileus/tArmvred en biverkning som ev inte blir av eller blir av. Tarmarna får Törre plats att röra sig o då. Kan så åka in i nåt hörn o fastna s à s
Ileus fri i jag och blev opas för det tyvärr så gick nånting snett och min gamla magsäck svullnade igen o.kunde inte tömma sig,alltsvullnade igen o nu ligger jag här med ytterligare hål i magen och en tjock jävla slang i magen som ska avlasta magsäcken.
Just nu är jag mest deppig jag står ut med mycket men då vill jag ha en tidsplan. Nu ser jag inget slut. Jag får ingen mat endast dricka fem dl om dan det verkar mest stå o stampa för de väntar på experterna som ska komma tillbaks efter helgen. Mitt käk är det ni ser på bilden och det är ingen hit för kärlen såycket blåmärken har jag nog aldrig haft BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Ting sa...

Åh, jag hoppas verkligen de får ordning på dina tarmar fort!
Det är ju så jobbigt!
Stor kram!

Cici sa...

Det ser ju så där lagom smakligt ut, men du behöver ju inte tänka på det kanske.

Ska jag förstå rubriken så att du har ramlat där på sjukhuset och fått en massa blåmärken?

Hoppas att du fått en drös med talböcker att lyssna på så att tiden inte går alltför långsamt. Men du kanske är så trött att du sover bort en stor del av dagen.