I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 6 maj 2012

Tack !!

Tack alla ni som önskar krya på sig, ni är underbara! Mindre underbar är jag som inte kan/orkar skriva personliga tack till er! En anledning är att från mobilen ser jag inte era kommentarer mer än via mejlen den andra är väl rätt given att jag är så ända in i döden trött. Men tro mig jag läser varenda kommentar och jag gläds åt det som står där.
Jag är fortfarande instängd på sjukan o senaste budet är op imorgon eller tisdag så nu väntar jag igen. Jag mår hyfsat förutom slangen i magen som skaver satan och att jag har gått ner mig ett par kg ofrivilligt. Det enda jag vill nu är att jag blir opad omedelbums så jag får åka hem nångång BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Cici sa...

Jag tror inte att någon av dina kommentarorer förväntar sig att du ska ha ork att skriva tackbrev, precis. Däremot är det skönt att via din blogg få höra av dig, hur du mår och hur det går där på sjukan. Då håller jag tummarna för dig några dagar till, tuffing.