I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 5 maj 2012

Hem ljuva hem

Iaf för ett par timmar. Jag började hemkomsten med att uppsöka toan och där satt jag läääänge. En av nackdelarna med att ha ett drän/atomindustri som tappar ut överflödet på galla o magsafter är att magen s à s inte är så stabil...... Instabil är nog bara förnamnet och efternamnet är diarré multum. Man vågar knappt tänka på att fisa.
En sak är iaf beslutad att det blir en till operation på mån eller tis, den tredje i ordningen på fjorton dar. Efter det så tror dom att problemen med min svullna tvärstoppiga tarm ska vara fixad, om dom lyckas koppla förbi tvärstoppet.
Så håll alla tummar o tår nu ska jag återgå till att njuta av min "ledighet" fram till tre i eftermiddag
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: