I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 1 maj 2012

När inget går som man villl

För det är ungefär så jag vill beteckna den här vecka. Blev akut knalldålig i söndags igen och fick åka in till sjukan igen. Det blev ett himla pådrag och det tog inte många timmar innan jag låg på operation igen. Sen vaknade jag med slangar högt o lågt, en gastrostomi bl annat en slang som går från magsäcken ut i en påse. Så nu ligger jag här igen i är trött o har ont BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

4 kommentarer:

Ting sa...

Men kära hjärtanes!
Din stackare!
Hoppas att du bättrar på dig snart.
KRAM!

Sus sa...

Men fy vad trist :0(
Är det komplikationer på GBP?

Osloskånskan sa...

Men käre tid! God bedring!

Cici sa...

Det låter inte särskilt kul det där. Tur ändå att dom tog hand om dig på direkten. Vad är det som ställt till det så för dig?

Hoppas att du snart är på benen igen och att du tar det väldigt lugnt så att det inte blir flera bakslag. Krya på dig!