I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 22 oktober 2011

Party


Party på lördagskvällen är aldrig fel! Jag lyckades få fribiljetter till Skybar här i stan med gratisbuffé (som var sådär) och underhållning hela kvällen av Henkobenkoband. Vi hade en mycket lyckad kväll med vin, dans och sång. Kanske inte i den ordningen men lite av allt blev det.
PS. Jag jobbar med Benko därav fribiljetterna :-)

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Cici sa...

Då måste jag visa min okunnighet och fråga: vad i hela friden är Benko för något? Försökte googla på det men blev inte klokar för det.

I min värld sa...

Oj haha Ursäkta men jag blev så full i skratt när jag läste din kommentar. Benko är killen som spelar gitarr i bandet :-) henko är killen som spelar bas. Jag o Bengt som han egentligen heter jobbar ihop :-)