I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

fredag 14 oktober 2011

Faller en faller två.......falleralla

Kommer ni ihåg den där rebusen? Just nu känns det så här.
Sambon var på operation igår och kom hem lite smått skelögd o trött men vid gott mod. Ont givetvis men inte mycket värre än innan.
I morse ringde telefonen, min mamma ringde o meddelade att pappa fått åka ambulans med blåljus in för en hjärtinfarkt och omedelbar "operation" där de gick in i ljumsken och la ett nät i nåt kärl som var helt tilltäppt av en blodpropp.
Just nu är hans tillstånd stabilt och han är vid gott mod han också. Nu får han stanna på hjärtintensiven ett par dagar för att se om operationen lyckades och hans stabila tillstånd håller i sig.
På söndag fylller jag år, på måndag ska vi skriva förbehållskontrakt med de ev. blivande köparna.

Det känns som om det är lite mycket just nu.
Återkommer när det har lugnat ner sig lite.

1 kommentar:

Cici sa...

Ibland verkar det vara en naturlag att alla olyckor kommer på samma gång. Hoppas att det ordnar sig för både din sambo och för din pappa!