I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 12 oktober 2011

Halva veckan har gått

och i kväll är det mys och lite sorligt eller ledsamt eller nåt.
I morgon ska jag skjutsa in sambon till sjukhuset för en operation av handleden. De ska se om de kan fixa till det så att han slipper ha ont hela tiden. Han är nervös o rastlös här hemma, nervös för att det inte ska lyckas och bli värre. Rastlös för att han ska vänta till på eftermiddagen.
Fast jag misstänker att tiden kommer att gå fortare än vad han vill .......
Jag fick ju helt oförhappandes en semesterdag för sambon måste ha barnvakt när han kommer hem :-)
Nä men man får inte lämna nysövda och nyopererade människor ensamma, så vilkoret för att få åka hem samma dag var att han inte skulle vara själv.

Annars har veckan varit lugn, jobbet har lunkat på. Det är mest äta sova jobba som gäller i veckorna *suck*

Inga kommentarer: