I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 19 maj 2013

Summering av London

Hektiskt, underbart, knepiga frukostvanor, dyrt! Kallt som satan. 
London var helt klart bra förutom the english weather då. Vädret var helt ok på förmiddagarna och då passade vi på att vara ute o jogga i Hyde park, en helt klart underskattad upplevelse, gå dit! Ni som inte varit där nångång ta med en picknick eller sätt er på ett café o kolla in folk. 
Vi sprang ca 2,5 mil sammanlagt och då sprang vi inte samma väg nångång så parken är stooor. Hästar, hundar och människor i en salig röra. 
Vi såg Rock of ages en kväll Underbar musikal om man gillar rock och snäppet bättre än filmen. 
Afternoon Tea får vi ta nästa gång det hanns inte med men jag tippar på att London ligger kvar ett tag till. 
Touren gick vi en sväng i kallt som attan den här dan men det var det värt. Bra guide och roliga/intressanta berättelser. 
Chinatown och Soho söta ställen och i det sistnämnda ligger breakfast club uj vilka frukostar/ bruncher!
Det mesta av dagarna gick vi kors o tvärs genom London, var det väldigt långt åkte vi tunnelbana smidigt o enkelt. 
Vete sjutton om jag kan peka ut något speciellt egentligen, det var en härlig vecka och vi kommer att åka tillbaka igen! 
Shoppa? Jodå en del slank nog med hem igen. Tur att jag har expandering på resväskan *host, host*

Fler bilder kommer sen. 

Inga kommentarer: