I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 6 maj 2013

Kort vecka för vanliga

Men inte för mig ..........nån knäppgök har bestämt att museet ska hållas öppet hela veckan, att dom själva är lediga har ju ingen betydelse................
Så jag jobbar mån-fre denna veckan som vanligt.
Fast på lördag smäller det till då åker sambon o jag till London! En hel vecka i London bara han o jag .........mysigt!
Han har lovat att det ska bli både jogging i Hyde Park och Afternoon tea nånstans förutom en del shopping och sightseeing (joggingen kan nog behövas om det ska vara afternoon tea )
Nu är det dags att äntra cykeln för att trampa iväg till jobbet för veckans första arbetsdag.

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Åh London!! Afternoon tea kan avnjutas i Kensington Garden i det orangeri som finns brevid Kensington Palace. Rekommenderas!!

Dehäreja sa...

Never been to England/London i'm very sorry to say... så jag ser verkligen fram emot din "rapport" därifrån :)

KRAM!