I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

torsdag 9 maj 2013

Röda dagar

Existerar icke här, måste jobba idag och imorgon sen är det London!
Nedräkning big time här, sitter o planerar allt i huvudet på vad som måste göras innan vi åker (typiskt mig)
Städa (dammsuga iaf )
Tvätta om det det ska finnas några rena kläder i resväskan. Fast å andra sidan kan jag ju shoppa mina rena kläder hehehe
Packa (givetvis)
Åka o lämna nyckel och vara lite social ikväll samt titta på ett nytt soffbord hos husvaktaren.
Vårt soffbord är aningen rangligt just nu för ett ben är liiiiiiite svajigt och går inte att fästa igen

Sambon kom hem med en ny gitarr igår så just nu plingar det och plongar i mina öron efter allt provspelande.
Iofs har jag inget emot att sambon sitter och spelar på kvällarna men när vi (läs jag) försöker se ett program som vi gemensamt har bestämt att vi ska se är det aningens aningens irriterande när det ska spelas i varenda reklampaus, han "glömmer" ju att sluta spela när reklamen är slut och till sist är jag aningens jävligt arg irriterad för att det plingas o plongas varenda sekund och min koncentration tryter.

(här skulle jag lagt in en bild på gitarrskrället men jag var så irro att jag glömde plåta den så det får vänta tills vi är kompisar igen)

Inga kommentarer: