I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 30 december 2012

Gott nytt år

och ett gott slut.
Här är det lite sorgligt idag för sonen åker tillbaks hemåt för att fira nyår med kompisarna. Det är inte lätt att vara mamma åt en tonåring som har mer kompisar och party i huvudet än gamla mammor :-)
Man får vara glad åt det lilla man får umgås med dom en liten sväng iaf :-)
Sambon och jag firar lugnt och stillsamt med lite vänner och god mat.

Annars ska nog det mesta av dan tillbringas i soffan med tantsnusket som tomten kom med. Femtio nyanser.... del 1 och 2. Tvåan är den jag håller på med just nu..... uj uj uj...

Motionen har jag klarat av för idag, fem km på blandat underlag, is, snö och barmark. Är det sånt som kallas intervallträning? Hastigheten var iaf omväxlande kan jag lova.

Sonen till tåget och därefter är det jag som intar soffan...
Gott nytt år!!

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Gott Nytt År!
Kram

Cici sa...

Det är livets gång - barnen klipper navelbandet och lämnar föräldrarna för kompisar och allt annat som livet innehåller, spännande saker. Kan trösta dig med att han så småningom återvänder om än under andra omständigheter, bara dom har fått prova sina vingar lite.

Gott Nytt År!