I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 3 december 2012

Äntligen !!

och då är det inte kylan o snön jag pratar om. - 18 är aningens för mycket för min frusna lekamen.
Utan jag pratar om att sjukhuset ringde idag och gav mig en återbudstid till på onsdag för att ta bort gallan. Om man nu kan säga äntligen om att bli opererad igen :-/
Men det ska faktiskt bli skönt att slippa alla mega-anfall som jag har haft i sommar. Det sista anfallet varade i nästan tre dagar.
Det enda jag hoppas på nu är att min gulliga kirurg ska fixa det med titthål så att han slipper öppna helt och hållet men som han sa: jag vet hur du ser ut invändigt så jag kikar in lite försiktigt och funkar det med ett titthål så gör vi det....
Hej å hå............
Min chef blev måttligt road när jag ringde och sa att jag bara ska jobba i morgon och sen vara ledig resten av veckan. Fast han visste ju redan om att det skulle bli kort varsel.

Så nu håller vi alla tummar o tår för att det ska bli titthål, Tackar för det!

4 kommentarer:

Paula sa...

Håller tummarna!
Kram!

I min värld sa...

Tackar det gör jag också!
kram

Cici sa...

Det löns väl inte att hålla något nu, du vet kanske redan hur det blir, men jag kan ju hålla tummarna för att allt går bra och att du snart är igång igen.

Cici sa...

Det löns väl inte att hålla något nu, du vet kanske redan hur det blir, men jag kan ju hålla tummarna för att allt går bra och att du snart är igång igen.