I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 26 mars 2013

Summering av jobblöpning

Men jag vete sjutton om jag gör om det där med att springa till o från jobbet, inte för att det är jobbigare än andra rundor utan för a tt det kräver lite mer planering och kånkande av kläder och mat till jobbet.
För att kunna genomföra två dagars motion så fick jag kånka med mig extra kläder till jobbet och mat för två dagar (jag äter ju i snitt varannan timme)
Liiiite tungt o bökigt så jag tror att jag väntar med nästa sånt där pass till i sommar när det inte krävs så mycket kläder :-)
Sen får jag vara snäll o duscha hos vaktmästarna och de var måttligt roade, nä det var inga problem men jag ställde ju till det tidsmässigt för dom :-)

1 kommentar:

Dehäreja sa...

Joru, det verkar lite väl bökigt att lubba till o från kneget.
Det räcker väl gott och väl med före eller efter arbetet....
Lycka till!