I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 15 januari 2012

Söndag

Ännu ett billass till återbruket, nu börjar jag se slutet på rensningen *tackolov*
Nu ska det bara packas lite till .....

Hittade ett av sambons fynd skräpgömma i klädkammaren två ? stora icapapperskassar med tomma cd-fodral..... När jag undrade vad han skulle med dom till fick jag till svar: Määäh cd-fodral går ju alltid sönder och dom kan vara bra att ha när man ska ersätta de söndriga..... Ööööh så många som  två kassar? Jeeeesseeeees!!!! Hade vi haft tio st så hade jag inte sagt något .....
Mig veterligt har han inte rört de där kassarna på de senaste tio åren och även om han inte erkänner det så hade han glömt att de stod där :-)
Jag hittade två stora portföljer, den där gamla sorten som är enorm o blytung, dessutom gräsligt fula, fulla med cd-skivor typ windows 97 uppdatering/installering. Vilket säger lite om när han tittade i väskorna sist...... Behöver jag säga att allt åkte till återbruket till sambons förtvivlan :-)

1 kommentar:

Cici sa...

Ja det är inte lätt att vara samlare i flyttningstider!