I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 29 januari 2012

Blä

Just nu avskyr jag mitt hem! Det är inte lönt att städa eller rättare sagt svårt att göra det mellan alla kartonger o lådor !
 
Detta är ändå bara en del av eländet, bottenvåningen är likadan. Nu har jag hamnat i läget att det inte är så lätt att packa ner mer. Det som är kvar är kläder, grytor o porslin sånt vi m a o behöver hela tiden.
Då har jag ändå minimerat grytorna o porslinet.....
Mitt mantra för kommande veckan är: Till helgen är det mesta klart och flyttat!
Jag har mer eller mindre minutplanering för torsdagen och fredagen då sonen och jag kommer att köra skytteltrafik med alla böcker o byrålådor o blommor :-)

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Cici sa...

Ja, det vet man ju hur det brukar vara med det. Flyttning tar alltid mycket längre tid än planerat, men er kanske blir ett undantag.