I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 5 december 2011

Idag är det ingen vanlig dag

Idag är det min lediga måndag.
Om det inte var för att jag var tvungen att åka ner på stan så skulle jag hasa runt i mysdress  hela dan men jag måste till stan vid lunch.... bild kommer.
Innan stan ska jag baka lite Biscotti, kom på att det var en bra grej att baka. Lite ansträngning, mycket pröjs s a s. Många biscotti blir det ....

Vårt hus är sålt, flyttlasset går 1 februari, så det blir en jul i kaos :-)
Vi sambon har börjat röja i garaget igen och förhoppningsvis blir vi han klara i tid. Mycket skit är det som ska flyttas/slängas.
Vi har hyrt ett garage en bit från nya hemmet där vi ska ha en del skit ( det finns inget garage till det nya huset)
Det är alltså mycket som händer just nu och tankarna är lite splittrade på alla håll.
Den största glädjen är att sonen kommer hit i jul och att han kommer hit och hjälper till att flytta :-)

2 kommentarer:

Paula sa...

Så skönt att det ordnade sig med försäljningen av huset. Visst blir det kaos när man ska flytta, men det brukar vara värt det!
Önskar dej en bra måndag!
kramar!

Cici sa...

Ibland tror jag att det är meningen att man ska flytta med jämna mellanrum just bara för att rensa ut en massa skräp som man har samlat på sig genom åren.

Roligt att huset är sålt och att ni är på väg mot det nya. Det kommer nog bli bra i slutänden när allt är på plats.