I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 12 december 2011

Förkylningen så här långt

Har förvandlats till en ögoninflammation istället.
Jag tyckte väl att ögonen kändes konstiga i helgen. Igår kväll råkade jag se mig i spegeln (nä jag gör faktiskt inte det så ofta)
och si på fan......ögonen var röda som på en albino, inte konstigt att det skavde!
Nu baddar jag med kamomillthe och håller tummarna för att det kommer att gå över av sig själv.
Förutom det så kommer sonen snart, snart, snart

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Elände! Hoppas att det försvinner pronto för ögoninflammation är inte kul.
Krya på dig.
Kram

Cici sa...

Är du säker på att förkylningar inte smittar via nätet? För trots att du gjorde uppehåll då du mådde pyton så sitter jag här med snorig näsa och surr i huvudet av feber. Inte kul.

Hoppas i alla fall att det ordnar sig för dig med ögonen och skcika inte hit dom bacillerna!