I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 7 oktober 2013

Måndagskoma

Det är måndag o koman har infunnit sig.
En kompis på fb berättade en dag om den lille mannen som varje morgon önskade henne en god dag när hon mötte honom på sin väg till jobbet. Hon gick alltid vidare med ett leende efter det mötet , att så lite kan betyda så mycket.
Jag började i våras redan på mina joggingturer att hälsa alla jag mötte med ett glatt gomorron. De flesta såg väldigt frågande ut i början men sen började många hälsa tillbaka  och på den vägen är det 😊
Hälsa de du möter, vem vet du kanske räddar dagen för nån (jaja lite överdrivet där)
Nu ska jag gå och dö lite i sängen i morgon bitti är det språngmarsch i spåret som gäller innan jobbet
Sov gott!

1 kommentar:

Sus sa...

Vad du ger, får du. Så är det ju faktiskt =)