I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 10 september 2012

Tunnsått

Just nu är det tunnsått med inlägg. Livet går sin gilla gång och det händer inte mycket. 
Träna, jobba, äta och sova. Däremellan lite koma i soffan eller vid datorn.
Fast nu börjar höstens konserter, denna veckan är det Nickelback i Globen och dan efter en utgång med mina gamla kollegor, vi som träffas en gång om året och uppdaterar oss om varandra :-)
Sen blir det Jonny Winter lite senare i höst och jag tror att vi ska lyckas peta in något lite mer oplanerat däremellan också. 

I oktober stundar min födelsedag, jag råkar fylla jämnt  och jag är måttligt road. Jag har inte den minsta lust att fixa något och jag känner pressen från släkten. Som min svärmor uttryckte saken, du får gärna åka bort men nån dag måste vi ju fira dig...... 
Eeeeh jag trodde att anledningen till att åka bort var att slippa fira?? 
Jag har en enda önskepresent: Hoppa fallskärm, ett tandemhopp alltså. Det är något jag alltid har drömt om och för första gången i mitt liv är jag tillräckligt lätt för att fixa det. 
Sambon konstaterade bara "att jag bidrar inte till din död" när jag tog upp min önskepresent. 
Så jag fortsätter väl att drömma ett tag till antar jag  

1 kommentar:

Cici sa...

Oh, jag får gåshud bara jag tänker på fallskärmshopp. Fast en av mina söner har haft det som hobby. Obs, har haft.
Kan det inte räcka med en sån där fritt-fall-åktur på Grönan?