I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

tisdag 10 april 2012

Tisdag på en måndag

Det känns lite konstigt att ha en tisdag på måndag eller hur man ska säga :-)
Nu har jag gått upp i tid igen till 90 % vår lilla minichef saknade sitt skåneland och flyttade tillbaks för ett halvår. På ett sätt rätt skönt då hon var lite udda i humöret och lustig på sitt sätt. Men det kanske bara var hemlängtan?
Gårdagen blev det inte många knop gjorda, det var en slapp dag utan dess like. Enda nyttan jag gjorde var en träff med snabeldraken på förmiddagen sen hasade jag nog mest runt i mjukisbyxor och funderade på om jag skulle göra något. Om det hade något med partyt dan innan att göra ? Hm kan jag väl aldrig tro :-)
Det känns lite som om man börjar bli för gammal för party på helgerna även om det inte går ner mer än ett eller två glas vin så känns det som om jag har druckit hela flaskan själv. Jag är inte bakfull eller har ont i huvudet, jag är bara trööött!!!
Trött är jag nu med det blev en sen kväll igår för jag var ju bara tvungen att kolla in den nya serien Alcatraz, jag älskade Lost innan dom snurrade till det för sig och nu väntar jag på tredje avsnittet med spänning

Inga kommentarer: