I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 19 mars 2012

Utsikten



Det där är vår utsikt just nu, lite irriterande med överblivet byggmaterial, en dassig asfaltsplan och lite annat krafs. Byggbolaget skulle fixa till här men hann tydligen inte innan vintern överraskade. Där står t o m en pall med gräs, sånt där färdigt gräs som man rullar ut, den hann dom tydligen inte heller med att plocka bort.
Som tur är det möte med dom om någon vecka och då tänker vi ta reda på vad som ska göras med resten av området och när.
Och ja det ÄR snö på backen! Den överraskade i natt och just nu är det halv storm ute, fast jag är ledig idag så jag bryr mig inte så mycket. Det blir ett ärende på stan efter tolv och efter det så är det soffan ..........tror jag



BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: