I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

torsdag 29 mars 2012

På lördag är det dags

För ett son-besök igen *äntligen*
Jag har längtat mig tokig här........
Just nu pågår en intensiv konversation på sms, facebook och i telefonen.
"Määäh mamma varför kan jag inte lana med mina två kompisar i tre dagar"
"Nej för att du är här i fem dagar och tre av dom vill du tillbringa med kompisar"?
"och av dom tre dagarna är jag ledig två och dom vill jag tillbringa med dig!"
Määäääh!!!
Ungefär sådär låter det, runt, runt, runt.....
Jag har sagt lana ja i ett drygt dygn nån dag när jag inte är ledig. Resten av tiden tillbringas med mamsen P.U.N.K.T.
Att han sen inte är pratbar efter tre dygn med kompisar och lan (och en del annat alkoholhaltigt misstänker jag)  är en helt annan femma..... tror jag :-)
Men han kommer hit och det är väl huvudsaken
Nästa gång han kommer hit följer nog flickvännen med :-D

Inga kommentarer: