I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 28 april 2010

Oskulden ryker .....

Alla har en blogg, varför inte jag?

Tänkte att jag skulle ge det här en chans under sommaren, vad ska då bloggen handla om?

Den kommer nog att handla om mig, min sambo, våra barn o vår hund, våra hojar (motorcyklar alltså)
Livet i stort och smått m a o.

Just idag sitter jag här och drar mig för att sätta igång, jag har massor att göra och ingen lust.

Morronprommisen med hunden är avklarad, 16år ligger och sover sin söta sömn, är det någon som har fattat hur tonåringar kan sova så mycket?
Ibland är jag elak och då drar jag på stereon med hårdrock så högt jag kan sen sätter jag mig på altanen och väntar ....
Efter ett tag brukar det dyka upp någon tonåring (här finns 2.5 st) och undra om jag måååååste spela så högt. Mitt svar brukar vara, " Ja annars hör jag inte här ute" Sen flinar jag i smyg. Annars kan svaret vara: Du spelar på eftermiddagar och kvällar och jag spelar på förmiddagar, vad är problemet?

Inga kommentarer: