I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

onsdag 28 april 2010

hej å hå

Ibland är jag så flitig att jag förvånar mig själv.

Idag har jag förutom att gå en långpromenad med vovvisen i skogen,
tvättat tre maskiner tvätt.
Varit på IKEA (helvetet på jorden) och inhandlat, en fönsterlampa till sovrummet, gardiner till sovrummet, nya påslakan till sovrummet.
Varit en god sambo och hämtat den seniles gitarr plus diverse delar på gitarraffären OCH betalt detsamma (där rök 340 spänn),
Handlat lite käk till kvällen.
Sytt gardinhelvetet och strukit OCH hängt upp dem, tvättat de nya påslakanen.
Förberett middagen ikväll: Rotfruktsgratäng och kyckling.

Nu ska frun i huset inta soffan en timme o snarka lite försynt i kapp med hunden innan det börjar dra igång igen.
Sen ska här bäddas rent med nya lakan ....
Over and out zzzzzzzzzzzz

2 kommentarer:

Sus sa...

Jag blir så nyfiken då jag får nya följare..=)
Och välkommen till bloggarnas underbara värld!

//Sus

I min värld sa...

Livet är till för att man ska vara nyfiken Sus.. du är så välkommen // den utvandrade skånskan :-)