I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

lördag 19 april 2014

Glad påsk

Firar man påsk? Vi gör det inte, om det inte räknas att vi hade en del barn o svärmor på mat här igår. Obstinat och lat som jag är hade jag beställt ett italienskt fat på affären och köpt färdig potatisgratäng samt lite tzatziki och ostar o kex. Det blev vår påskmat det. 
Gott var det iaf och mätta blev vi. Idag äter sambon och jag rester sen blir det kanske en runda med hojen. Allt hänger på väder och lust

3 kommentarer:

Dehäreja sa...

Visst är det en himla tur att man får fira som man själv vill?! Ni verkar ha haft det riiiktigt bra :)

I min värld sa...

Varmt o skönt lugnt o ledigt så kan man nog sammanfatta det hela 😊

I mitt huvud sa...

Bra att köpa färdigt, så att även värdparet kan njuta av samvaro och ledighet!!