I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

måndag 4 juni 2012

Snart, snart

Det är mycket nu.
Återbesök i morgon på kirurgen. Jag hoppas på att få ok stämpel och kunna börja jobba igen samt börja träna för fullt.
På torsdag morgon kör vi till skåneland för sonen tar studenten på fredag. Sen tar vi honom med hem på söndagen "lycka" vi ska även hinna med och gratulera lite andra ungar till studenten både här och i Skåne
Jag ska alldeles strax åka iväg och hämta plakatet till älsklingsgrodan så får det åka med till Skåne.
Själv har jag lyckats hitta klänning o skor till studenten o så är jag nyklippt det enda jag hoppas på nu är väl att jag inte är jättepinsam förälder :-) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

Sus sa...

Och på söndag åker Äldstingen till Cypern...på obestämd tid.
Men det känns riktigt roligt för hennes skull!

Cici sa...

Nu har du många trevligheter att se fram emot. Ta inte i för hårt nu, ta det lite försiktigt, men ha det bra!