I min värld

I min värld
Mina funderingar över stort o smått

söndag 19 februari 2012

Nu så ....

har vi upptäckt ännu en av stans fördelar, vardagslyxen med att gå till den lokala ica-affären och handla OCH kunna gå till centrum och hem igen utan problem :-) Givetvis inbegrep det en latte i pausen mellan bort och hemgång :-)
Annars har helgen mest bestått av att spika upp lite tavlor och flytta saker från ett rum till ett annat och  tillbaks igen (den här flytten kommer att ta tid märker jag *suck*)
För andra dagen i rad spösnöar det ute, det började så smått när vi var på hemväg från stan och nu öser det ner (igen)
Vart tog våren vägen? Kom genast hit! Samma sak kan jag säga till sonen ...........kom genast hit för mamma saknar dig!

1 kommentar:

Cici sa...

Nog är du lite optimistisk om du tror att våren kommer i februari!

Nej behåll vinterjacka och långkalsingarna på till slutet av mars eller så.